Czy wiesz, że wystąpienia publiczne to nie tylko wielka scena, ale także rozmowa z klientem, przedstawienie się na networkingu czy rozmowa rekrutacyjna?
Jeśli czytasz moje publikacje, to pewnie wiesz
Jak również i to, że wystąpienia są – mniej lub bardziej – publiczne.
A jeśli chcesz o tym także posłuchać – to jest okazja
W tym tygodniu na YT wylądował 219 odcinek podcastu z z serii #DNABiznesu w którym wystąpiłam jako gość u Ania Urbańska
Z naszej rozmowy wyłoniło się kilka konkretnych tematów, takich jak:
Najważniejsze elementy wystąpień publicznych,
Różnica między wystąpieniem stacjonarnym a online,
Rola mowy ciała,
Najczęściej popełniane błędy podczas prezentacji,
Dopasowanie przekazu do specyfiki publiczności,
Radzenie sobie z krytycznymi opiniami i niewygodnymi pytaniami.
A że wybieram się na urlop, to zostawiam Cię z tym wpisem i z przekierowaniem do naszej z rozmowy
Niech podpowiedzi odnośnie wystąpień oraz możliwości jakie dają (dla Twojego biznesu, czy dla Twojej marki) będą z Tobą – nawet gdy mnie nie będzie
i to zarówno tych mniej jak i bardziej publicznych